Åhhm?

hur kan ett blogg-inlägg leda till så pass mycket irritiration?
det är vad jag skriver och vad jag tycker.
Som jag skrev var det inget påhopp till vissa personer, utan sanning, från mitt öga.

men jag har nu förstått att all varning var sann.
så nu kan ni komma fram och säga "vad var det jag sa"
jag erkänner jag hade fel, jag tog människan för en annan person.
människor kan faktiskt ändra på sig, trodde jag.
nu är motsatsen bevisad..
"vad var det jag sa" ja, de sitter rätt nu.

åh andra sidan är jag en erfarenhet rikare, det känns även det skönt!

imorgon är det torsdag och jag känner på mig att det kommer bli en bra dag.
en händelserik dag, ja... det känner jag på mig! :)

Om man skulle slå en plingeling till stjärnan (linnea) och snacka skit (:
Och anklaga henne för att jag inte klarade fas B (:

Ha en underbar kväll. :)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0