Tjallåå

Puh jag är ganska trött. Jobbade idag från djävulstiden 07,00 till 16.00 men  jag och Jenny gick tidigare eftersom vi skulle få våran ute-deligering, så nu är det gjort, så nu kan jag även gå ut till tanterna :)
imorgon är det samma tur igen, från sju till fyra, puuh, men sen är jag ledig lör&sön eftersom Jenny och jag bytte så hon jobbar på söndag och jag får vara ledig, vilket känns grejt! :)

Helgen är inte så mycket planerad, det är iallafall tvätt på fredag, sen får vi se vad som händer & vart vi åker.
Troligvis blir det en sväng till Orrefors, då vi lovat Jens att hämta honom på lördag (har jag för mig).
Annars inget inplanerat, så vi får se vart bilen tar oss ;)

Igår var vi på bilbingo, det var faktiskt roligt, dock vann vi ingenting, men vad gör väl det?
istället för att sitta hemma så åkte vi in till kalmar redan vid tolv tiden och åt kina mat, vilket var SKIT gott! :)
Sen gick vi på stan och jag inhandlade diverse saker, som jag är nöjd över! (:
Runt kvart över sex mötte vi upp Danne med sällskap och körde till Kalmar travet och spelade bingo till 22.00. :)
Det kommer vi nog göra om igen, för det var roligt och det minsta man kan vinna är 500 kr och det skulle ju sitta fint! :)

Nehe, ska strax borsta tänderna och lite och sen hoppa i säng för att få min skönhetsömn innan klockan ringer vid 06,11. Även imorgon jobbar jag med Jenny, så det kommer nog gå ganska fort imorgon också! :)
Det är lite roligare nu när man kan göra saker själv och kan det mesta! :)
Tyvärr har en farbror gått bort i våran grupp så det är en mindre att ta hand om & jag som hade sett fram emot att träffa honom idag. Tyvärr så händer sånt här och det får man leva med. Buhu.

Nehe. som sagt, dusch & borsta tänderna sen säääng! Mums!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: fischen

"ringer klockan vid 06.11" :D
varför just 11 likom? kan ju ta 06.10. men man ska ta vara på sin sömn. ( själv sover man ju till 10.00 imorgon kan jag tänka mig ;) )

2007-06-29 @ 00:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0