Sommarlov

och nu är det mitt sista sommarlov i hela mitt liv?! (ahh det känns läskigt)
Det tråkiga är att det känns som om jag inte kommer att ha något sommarlov, för jag ska jobba, jobba och åter jobba, visst kommer pengarna sitta fint i slutänden, men nu känns det faktiskt lite tungt måste jag medge.
Skolandagen idag började vid tio där vi fick tårta och utdelning av betyg och mitt betyg hade givetvis krånglat så 3-4 kurser fanns inte med. Typiskt!!
Efter detta gick vi till matsalen och smällde i oss pannkakor och glass och senare gick mina vänner hem! :P
Jag vill stanna och titta i aulan så det gjorde jag, och tjii för de att de inte var där, för det var jätte kul när Jägerman höll tal??! haha!
En ur klassen fick ett stipendium och sen var det sång och grejer, vilket var ganska segt, men ändå mysigt! :)
Kalle fick dessutom kompis-stipentumet och jag är glad över att det blev han och inte någon falsk, som jag/vi hade befarat! hehe.

Ikväll blir det grillning med Linnea,Helen&Mirre vilket blir en bra avslutning på skolavslutningsdagen.
Så alltså måste jag snart fixa iordning och städa och greja lite. :)

Igår var jag dessutom på Rebeccas Student, vilket var jätte trevligt :)
Bilder kommer inte snarast, så håll till godo kära vänner! ;)

På måndag börjar jag jobba, så ha ett skönt sommarlov! :D:D

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0