Say you love me agian

Nobody wants to cry
och jag är egentligen helt slut efter en dags arbete som idag har innehållt alldels för mycket stress.
Det är jobbigt att man måste stressa så fruktansvärt ibland på morgonen. Men det är en del utav jobbet, så det är bara att le och vara glad.
Lämnade in min lönerapport idag och lönen kommer in den 10:one, dock kommer inte lönen vara så stor, men lite blir det iallafall. :)

Come and kiss this pain away
det är ganska mycket saker som snurrar runt nu, jag vet inte varför.
Jag har säkert kommit in i en sådan period då allt måste granskas.
Jag är dessutom väldigt osäker på de sista veckorna i sommar då ena sidan av sängen kommer vara tom.
Som sagt hatar jag att sova ensam och ännu hellre ensam nu på sommaren.
Det är nu ett år sedan inbrottsförsöket, som har satt sig långt in. Jag är ibland fortfarande rädd att lägga mig.
Hur kan ens liv förändrats så drastiskt på bara några minuter?
Visst i era ögon kanske det inte alls låter läskigt, men ni skulle varit här och själva kännt själva känslan.

I wanna love you forever
Lyssnar igenom gamla favoriter som jag lyssnade på mycket när jag var yngre.
Och vid en del låter får jag tillbaka precis samma känsla som jag hade då.
Just nu lyssnar jag på Jessica Simpsons gamla goding och det känns precis som mitt hjärta krossats (Varför det känns så behöver jag inte gå in på nu). Puh jag ryser i hela kroppen och känner att jag vill skrika ut allt.
SKRIKA OCH BARA GRÅTA!! eller något?!

No i can't forget this evening
Jag vet inte vad det är med mig, jag känner mig bara ledsen idag.
Eller jag har inte direkt gjort det hela dagen, utan de blev nyss.
När jag satte mig ner efter varit nere i tvätten så bara kände jag en stor tung börda som la sig över mig.
Och hur jag än vänder och vrider på att blir det inte bra. Jag förstår ingenting, dra härifrån jävla äckel känsla, du har inget här att hämta. Jag har det bra, jag är lycklig, varför ska du komma och göra oråd? jag orkar inte det, jag förtjänar inte det. Sluta nu, det blir bara för mycket.

HEJDÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0