Puh vad trött

jag är slut och urhungrig. Men snart blir det grillat och det ska jag mumsa i mig.
Ikväll blir det fest här, eftersom mattias fyllt år. Själv känner jag mig inte sugen för fem öre.
Har inte sovit som jag ska inatt.. vaknat varje timme, och det har inte slått fel en ändå gång. Sen upp vid 06,00 och jobba vid 07,00. Men jobbet flöt på bra och jag tror det kommer vara helt okej, har dessutom fått min deligering nu, vilket känns skönt.

Ja som sagt blir det fest ikväll och jag kommer somna först!
Men ska försöka få i mig lite alkohol och hålla humöret uppe, vad gör man inte för sin älskling?
Nehe, jag hoppas att Cärlin kommer snart så jag får lite sällis och kan njuta av denna kvällen till fullo, för det gör jag alltid när min fisk är med och festar! :D

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0