Och så är jag här igen..

har inte sovit alls bra inatt, för snarkar-kungen har varit igång. Hur mycket jag än puttade och sa till honom vände han sig bara om och snarkade vidare. Det är vid sånna tillfällen man vill slänga ut honom med huvudet före! ;) Men efter någon timme så kunde även jag somna, men för att senare vakna upp av höga snarkningar. Puh!

Mattias åkte iväg runt halv elva tiden, till Tranås för att kolla in en bil han är intresserad av. Hoppas han köper den, så det blir slut på tjatandet om en bil. Dessutom är det ganska bra att ha en bil när han får körkortet nu på onsdag (förmodligen). Det ska bli skönt, hihi! :)

Om en stund kommer mamma och P-G för att lämna av en Tv och sedan hämta lite saker uppe hos pappa, så jag får agera bär-hjälp, med alla mina muskler! :P Sen blir det att vi ska handla lite och sen får jag sitta här och glo tills mattias kommer hem. (:
För jag har inget jag måste göra, för städat har jag gjort som en galning och inget plugg kvar. :-)
Hur skönt känns inte det då? Jo superbra! :)

På fredag tar folk studenten och jag slutar skolan på Onsdag veckan efter.. sen blir det jobb, jobb, jobb hela sommaren. Men pengarna kommer rulla in fint.. räknat ut att det blir runt 55 000 innan skatt, så jag är nöjd! :)

Nu i helgen blir det kalas för Mattias (som fyller år på måndag) sen blir det nog ganska slappt! :)
Jag slog in min present till honom igår när han satt i badet och jag blev väldigt nöjd, men det får han inte förens på måndag! (:

Nehe, nu ska jag klä på mig lite bättre kläder, för snart ringer väl mamma att hon är här.

Pussad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0