Midsommar

nu är midsommar över och jag var inte på Öland i år, vilket jag faktiskt är glad över.
med allt regn och kalla vindar är jag glad att jag satt på mattias veranda med en filt och åt otroligt god mat (som Jessica & Madde lagat) istället för att vara på öland.
Gårdagen spenderades som sagt i orrefors hos mattias med Mattias,Jessica,Lucas,Madde&Jens.
Drack ett par cider som jag fick av Daniel när de kom från norge, alldels lagom många drack jag så att det var kul.
Mattias drack dock lite för många baileys (1 ½ liter) + ett par öl och lite snapsar, så han mådde inte bra idag på  morgonen, medans en annan var lagom pigg! :)

Min mobil gick sönder igår, eller den la bara av, sen efter ett par timmar kunde man sätta på den igen, men stängdes av igen efter ett par minuter. Suck. Så har lånat en mobil av Jossan tills min andra är lagad (men nu går det att sätta på den igen). Får åka in till kalmar någon dag och lämna in den (kanske kan passa på att äta kinamat då? :)



Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det du skrev var så fint och mina ögon fylldes utav tårar, du har så rätt.
Vi måste ta tag i det där, men det är svårt. Men vi måste försöka, från båda håll!
För det står i stjärnorna att vi alltid ska hålla ihop, för vi är vi! :)

Och imorgon är det 1 år sedan Johan försvann, ett år som varit fruktansvärt jobbigt och ledsamt.
Inatt var natten vi satt på stranden och pratade ända till soluppgången. Jag ska minnas och tända ljus.
Imorgon bär det nog av till hälleberga för att lägga en blomma, förhoppningsvis.
Johan, du är verkligen saknad, av alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0