Jag är tröööött!

och så är det 1 år och en dag tills vi tar studenten! ;)
11 Juni 2008 då är det vi som går nerför scenen och jublar! :)
I fredags tog våra treor studenten och jag rös när de sprang ut, vilken lycka! 
Desstuvärre var det för oss som kollade på, solen gassade och svetten rann.
Men när allt var över, så satt en kebab med Helen väldigt fint. Dessutom en kall glass innan vi åkte hem.

Igår var det kalas hemma hos familjen Sundman Vourensyrä (stavning?) för Mattias.
Trevligt folk och god mat! (: Även Timmy kom på besök och midsommarplaner frödas.
Dock är inget bestämt ännu för denna lilla helg, men det får vi se då! :)
Efter kalaset åkte vi in till kalmar en runda och strosade runt och var hemma runt 3 tiden inatt, puh då var jag trött.
Varmt var det också, så att sova länge var ju bara att drömma om!

Idag är jag mer än trött, men det blir en slapp-kväll då grillen snart ska sättas på (när mattias och john kommer hem från Willys) och senare blir det film, som jag och Mattias lånade av Danne, frågan är bara vilken vi ska börja med? :)

Imorgon är det skola igen, vilket känns överdrivet onödigt. MEN det är endast tre dagar så därför står man ut.
På Tisdag bär det av till växjö då Rebecca tar studenten! :)
På Onsdag slutar vi skolan och Torsdag, Fredag är det introduktion och Måndag börjar jobbet.
Okej, jag ska vara ärlig, det känns inte bra att jobba hela sommaren.
Jag vet att det kommer bli roligt och diverse, men jag har känslan som jag alltid har när jag ska ut på APU, ångest.
Men som alla andra gånger har det gått över, så varför skulle det inte göra det denna gången med? :)

Nehe nu ska jag ordna lite grejer, men vi hörs snart igen! (:

P.S Imorgon fyller min älskling 18 år! :):):) D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0