I know i loved you before I meet you

Jag känner så jäkla otrygg när jag är ensam och allt detta pågrund vad som hände för snart ett år sedan.
Inbrottsförsöket, när jag var hemma.. ja det sitter fortfarande inspikat i huvudet och jag hatar att vara ensam på kvällen när det är mörkt ute, jag kan inte slappna av.

Jag vill bara att min älskling ska komma hem för då blir allt mycket bättre.
Men jag vill inte ringa och störa och säga att jag vill att han ska komma hem.
Puuh, det är jobbigt.

Mamma har precis anmält intresse för en lägenhet.. dock en etta,  jag vill ju egentligen ha en tvåa, så man kan stänga in sig.. men denna var hyffsat fin, så vi får väl se.

Jag har helt tappat min skrivarglöd & jag vill ha tillbaka den.

Fan allt är tråkigt och nu ska jag slänga iväg ett sms.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0