Busigt

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid


Okej, det är lördagskväll och jag kommer spendara kvällen ensam, eftersom Mattias är på fest.
Så jag kommer få sitta alldels själv i min soffa och kolla på en thriller som går ikväll.
Eller så sitter jag framför datorn och lyssnar och sjunger till cärlins skiva, det är ganska kul! :P

Gårdagen var bra! Trevligt folk som var här, Elise,Anna,Jenny,Elin,Cärlin,Anton,Mattias,John,Timmy,Elin & sen kom linnea :) Först var vi inne på Vallen, vilket inte var så jätte kul så vi drog vidare mot Ernesto, vilket inte heller var någon hit, men med trevligt sällskap funkar allt! :)

Nu ska jag fortsätta sjunga till Green day! :)

Tjaråå



And now I cry
In the middle of the night
For the same damn thing


Kommentarer
Postat av: FIIISK!

Lyssna på du! så kan jag ju roa mig med din kapsylöppnare som jag lagt beslag på ;) vi byter i skolan imorgon eller något. :)

2007-06-03 @ 13:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0