Åhh de ni!

okej, jag erkänner jag har ljugit för er. Lönen är inte alls så hög som jag påstått hade räknat helt åt pipsvängen, men nu är felet rätt och nu vet jag hur mycket jag kommer att tjäna. Ursäkta mitt fel! ;)

Dagen har varit hyffsat slapp, med en tråkig psykologi-lektion och senare promenad till ÖB för att inhandla diverse saker till Studenten imorgon. Dock blev vi förvånade och sura över att folk gott hem och lämnade över dukning m.m till oss andra, som var ungefär 6 st.. Men en del i klassen är väl för lata och de kommer de straffas för också. :-)
Så de sista timmarna har vi, blåst ballonger, burit bord & stolar och sådär.

Imorgon ska jag med Mattias eftersom han ska göra ett drogtest (för han måste göra det innan han börjar jobba) sen ska vi vidare mot skolan där treorna nog är lagom i hatten och sugna på att gå ut på scenen! :)

Nu har mattias åkt iväg till kalmar och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. funderar på att lägga mig en stund i solen och sedan ta en dusch eller ett bad. Vi får se helt enkelt! :)

Förresten måste bara säga att Mattias pastasås är helt underbart god! :):)

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0