8 månader och mitt schema! :)

Sådär nu har jag fått mig lite sömn så nu är jag på humör igen.
Fick mitt schema inför sommaren idag, det så bra ut och jag är nöjd.
Jobbar dagarna innan midsommar så slipper fre,lörd&sön vilket känns bra.
Fast det hade ju inte gjort något om jag fått jobba då heller.
Ingenting är planerat inför midsommar, men det löser sig.
Känns inte direkt som om jag vill festa, men vi får se. både Jenny & Helen har erbjudit att jag ska åka med de till Öland och jenny menade att vi skulle sova i tält! Men vi får se!

Det tråkiga med schemat är att  jag jobbar 20 A-turer, som är ganska jobbiga 07,00-16,00, men man får ju pengar så det är ju bara att le. Jag kommer tjäna runt 37 000 efter skatt (om jag skulle betala all skatt) Så jag är mer än nöjd! :):)

Idag firar vi dessutom 8 månader och jag hade tänkt baka tårta till dagen ära (okej endast för att jag blev sugen på tårta igår när mamma sa att hon bakat tårta) Men det har inte blivit någon tårta, så vi får ta det någon annan dag.. tex när Mattias fyller år?! :)

Skolan idag har varit okej, det började med att vi spelade fotbollsgolf, där jag och Linnea var skitbra! haha.
Sen åt vi baguett ute i värmen (?) och sedan var den 3 timmars lektionen slut..
Senare hade vi Idrott, där vi spelade brännboll mot Ec, det var kul, för brännbol är askul! :)

På onsdag kommer mamma & P-G ner för att hämta & lämna saker så imorgon måste jag städa ganska hårt.

Nehe, nu ska vi ner till Willys för att inhandla lite kattsand till de små katterna och senare blir det en ganska lugn kväll! (:

Och vet ni vad jag vet?? Vi kommer att ta studenten den 11 Juni 2008, haha! :)


Älskling, jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.
När jag ser dig uppfylls jag av glädje och ingenting kan stoppa oss.
Vi är den perfekta kombinationen och så ska det alltid vara! :) <3

Jenny

Kommentarer
Postat av: fisken

Jenny, jag vill också ha tårta! ;D du kan ju ringa vid midsommar om du ska va på öland :)

2007-06-05 @ 14:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0