Oh ho

jag är så trött! Natten har inte varit så bra eftersom Mattias snarkat ganska högt och extremt ljudligt.
När jag kommit hem har jag nog sammanlagt sovit 15 minuter.. så nu precis har jag duschat eftersom mattias puttade på mig hela tiden i soffan och sa att jag inte fick sova!
Funderar på att lägga mig och sova nu, men efter duschen har jag blivit lite piggare.. Men det blir absolut en tidig kväll.

Nästa vecka börjar mattias jobba och jag kommer att få sova själv i tre veckor i stort sett. Buhu..
Men jag hoppas att det går bra.. som ni alla vet hatar jag att sova själv.. fan..

ett helt flummigt inlägg, ni får ursäkta...

Kommentarer
Postat av: fisken!

men du ! jag hatar också att sova själv, så då kan vi ta varann i handen någon natt dom sär veckorna? :D

2007-07-03 @ 11:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0