welcome to the city

åh nej, mitt huvud har börjat få ryck igen.
nej nej nej.
känns som om hela lägenheten snurrar och ställer jag mig upp faller jag nog ihop.
måste försöka få tag i mina tabletter på bordet, suck pust och stön.
jag hatar när det blir såhär, fanfanfan.

dessutom har min skalle fullproppat med tankar och oro.
tankar för framtiden, oro för framtiden.
tankar om saker jag inte vill tänka på.
oro för saker jag inte borde vara orolig för.

ikväll kommer iallafall mattias hit, det känns tryggt.
jag vill ha honom här, även om allt är jobbigt.
jag vill kunna krypa upp i hans famn och bara veta att det är så det ska vara,
nu och föralltid.

vet ni vad? det känns läskigt att känna så.
föralltid, fattar ni innebörden av det ordet?
föralltid, alltid, hela tiden, tills jag dör.
ahh, borde jag känna så nu?

fuck alla tankar, fuck you och fuck amy diamond som spelar sin dåliga låt på radion.

HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0