världens bästa..

har precis kollat in den nya säsongen av O.C, alla är galna och jag gillar det inte alls.
så nu väntar jag på att desperate housewifes ska börja, hoppas på en njutning.
annars har kvällen inte bestått av något särskilt, legat mestadels i soffan och kollat på tv, har även spelat lite sims, fast det är inge roligt längre, så jag spelar det bara för spelandes skull.

just nu är "what about brian" på tv:n och jag såg till första pausen och satte mig då här.
serien är säkert bra, men jag är inte sugen på en ny serie, jag vill inte bli besatt i ännu en. :)
fast när jag småkikar så märker jag på mig själv att det är en serie i min smak.
typsikt också.

har fastnat för alltför många serier;
.o.c
.desperate housewifes
.vänner
.ugly betty
.joey
.7:th heaven

imorgon ska jag ta mig till skolan & ta tag i mitt liv och bli bra igen.
allt ska bli bra igen, så jag orkar med skolan så jag klarar av 1½ år till.
jag ska klara det, klarar det som bara den.

inatt sover jag ensam och ni vet ju vad jag tycker om det.
förhoppningsvis kommer han hit imorgon, men vi får se.
han kanske vill stanna kvar i orrefors och umgås lite med sina vänner.
& slippa mig ett tag och jag förstår honom.
men jag hoppas och jag vill att han är här imorgon och hjälper mig med matteprovet.
ah shit imorgon har jag engelskaprov & psykologiinlämning.
dessutom ska jag köra imorgon vid 16.00 så körhäftet ska vara klart också.
Oj linnea får hjälpa mig så gott det går imorgon. buuhu..

..with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0