trettiotusen i marker

klockan slog precis om till ny dag och här sitter jag.
trots att jag är trött så rår jag inte föratt jag inte kommer i säng.
mattias envisas om att titta på pokern fram till 00,45 och jag lär inte kunna somna med tv:n på.
så får väl helt enkelt hålla honom sällskap, och kanske hinner jag somna en stund i hans famn, innan det är dags att bege sig till sängen.

Lördagen spenderades i orrefors, där vi åt & kollade på tv.
hade även min kisse med oss, men det gillade inte de katterna som redan bodde där, elvis & björne, det blev ett väldans tjohej att katt-tuffsarna flög från min katt, var därför tvungen att stänga in de andra två katterna. Min kisse var livrädd hela natten och sov nog ingenting, stackarn.
på tal om det, så gick vi och la oss väldigt tidigt igår, innan elva det är faktiskt inte illa.
somnade ganska fort, men jag måste medge att en 90 säng är på tok mycket mysigare än en 1.20 säng.
trots att man har mer plats och det kanske inte blir lika varmt, men åh vad jag gillat att sova i mattias säng, för då verkligen somnar man nära och sådär mysigt som jag alltid vill ha det ;)

på tal om natten, klockan 00,23 ringer mattias mobil, självklart ligger den närmast mig och jag uppfattar inte att det ringer utan stirrar bara på telfonjäveln, innan min hjärna uppfattat att hans mobil ringde hade han vaknat och vederbörande la på innan vi hann svara.
men det jag hör utav mattias är "men har du köpt några horor eller?"
jag undrar med en gång vad han menar, men svarar "eh nej? det var telefonen som ringde"
då får jag ett bryskt svar tillbaka "men ÅHH varför väckte du mig då?!"
jag orkade inte argumentera emot då han förmodligen redan somnat om.
fast jag undrar förstårs vad han egentligen drömde om, haha! (:

måndagen kommer innehålla, hmm omvårdnad i 3 timmar(!!), idrott och sen är skolan slut.
men då ska jag bege mig med annie och ta en fika, så det äntligen blir av.
för jag saknar oss, åh vad jag saknar oss..

nehe, om man ändå skulle ta att krypa upp hos mattias i soffan och försöka få honom att pilla mig lite i håret så jag kanske somnar en stund som sagt.

ha en underbar natt & en fortsatt bra måndag (:

...with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0