Tears in Heaven

lyssnar på en låt som får mig att minnas så otroligt mycket.
tears in heaven - eric clapton
får mig att minnas mitt löfte, jag sviker dig inte.
det har nu gått 7 månader och 5 dagar och jag tänker fortfarande på dig.
inte varje dag, men ofta, saker som jag fortfarande funderar över.

jag går inte längre hos min psykolog, trots att jag nu känner att jag skulle behöva någon att prata med, någon som kan sätta sig in i min situation, någon som inte känner mig, som kanske kan se allt från ett annars perspektiv?
hmm, jag får se, blir det inte bättre snart, tar jag upp kontakten igen.

äsch, nu ska jag sluta upp med detta och börja agera husmor eller kanske askungen, fast jag föredrar nog husmor, för askungen är bra mycket snyggare.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0