Prosiiiiiiit

Igår läste jag igenom min gamla dagbok, tårarna var nära många ggr.
Skrattade så otroligt mycket och saknade den gamla tiden.
POLEN-RESAN, uppe hela långa natten på båten med Stina.
ahhw, "förlåt för att jag förstörde ditt ligg Josefine" moha, det kommer aldrig bli tråkigt.

Tog mig ett snack med Linnea förut, kom på att det var ett tag sedan vi sågs & pratade.
Så imorgon blir det en fika med henne (om jag inte får för mig att må ännu sämre eller ännu värre, bööörka igen) då ska hon få höra om mitt lyckade nyår, ehm?!

på Tisdag börjar skolan och jag är ändå ganska glad för det, skönt att komma tillbaka till de vanliga rutinerna, trots att skolan är jobbig så vill jag tillbaka istället för att sitta och ruttna i en lägenhet.
& dagarna bara rusar iväg och snart är det sportlov (DÅ JAG FÖR ÖVRIGT FYLLER ARTON ÅR)
och senare blir det sommar, så man behöver knappt blinka, för sommaren är bara runt hörnet.

nehe, ska krypa ner hos my love så han få pyssla om mig lite (som om det någonsin skulle hända;)
ska bli en tidig kväll och en tidig uppstigning imorgon.

ha en trevlig fortsatt kväll! (:

Kommentarer
Postat av: Amy

Jag saknar dig något fruktansvärt mycket jenny!

2007-01-09 @ 22:18:50
URL: http://alima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0