Multivitamindryck

jag tog faktiskt min cykel och cyklade ner och köpte en apelsinkrokant & lite jucie & risifrutti.

ska strax bege mig mot min tomma säng.
jag känner att detta kommer bli en jobbig natt, fy fan för ensamma nätter.
trots att jag & mattias i stort sett bott ihop i 2 veckor så har jag inte tröttnat ett dugg.
jag känner att det endag kan bli så, oj, det är inte klokt.
men om allt känns rätt så är det bara att köra på.
hm.

längtar redan till imorgon, tills jag kommer hem från kalmar.
för då sitter han nog här och då ska jag pussa på honom extra mycket.
jag fattar inte vad det är med mig, är det lagligt att vara såhär lycklig & såhär kär?
oh my god hamnar jag i fängelse annars? ..tss

jag må ha varit kär förut, men aldrig har det kännts såhär bra.
åh nej aldrig aldrig aldrig. & det har jag min älskling att tacka för.

du är allt jag har & jag älskar dig över allt annat.
du är det bästa och min kärlek till dig kommer inte ta slut.

you're the one, jag känner det!

godnatt.

p.s den 2/3 ska jag ut på äventyr i växjö med rebecca och co. FÖR DÅ HAR JAG FYLLT ARTON! d.s

love

Kommentarer
Postat av: Anonym

ovanligt att du har den bilden! hm, man har inte sett den i typ varje inlägg?

2007-01-12 @ 12:20:46
Postat av: Anonym

Varför läser du om du tycker att det är så jobbigt?

2007-01-12 @ 16:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0