intågsmusik vid bröllop

jaha, då sitter man ännu en gång bänkad framför datorn en en söndagskväll.
jag vet att jag egentligen borde befinna mig i sängen och i en djup sömn, för jag är trött.
men mattias och john ska kolla in poker till tjugo i ett så det är nog inte ens någon idé att lägga sig.
men jag överlever har trots allt bara 2 lektioner, tre timmars omvårdnad och idrott.
så det blir en slapp dag och förhoppningsvis blir det en tidig kväll.

nu är mamma och P-G på teneriffa, jag vill också utomlands, jag kanske också ska gifta mig? (;
haha, de lär inte hända på år och dagar.
förrut tänkte jag på att det inte alls är långt kvar till alla hjärtans dag & jag hoppas att denna dag blir lyckad, mycket bättre än alla andra som bara har bestått av besvikelse och tråkigheter.

nehe,  nu ska jag krypa ner i älsklingens famn och kanske blunda och somna en stund.
åh det finns ingen som han & jag förstår egentligen inte hur han står ut.
snart 4 månader och han finns fortfarande kvar i mitt liv.
jag vill fråga honom hur han står ut i allt mitt tjat och gråt.
men det är ju klart att vårt förhållande inte bara innehåller tjat & gråt, det finns även positiva saker.
men jag vet att jag är knas ibland och oerhört känslig på vissa punkter.
Fast jag är otroligt glad att han står ut och älskar mig.
för det vet jag att han gör, för det har han sagt (:

som sagt, dags att krypa ner hos love!

godnatt & mys på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0