I just can't be without you

brr, det har verkligen varit en kall dag och jag har mestadels suttit i en bil.
kört 4 lektioner idag. trots att det är mindre än en månad kvar till min artonårsdag känner jag mig inte det minsta stressad över att ta körkort, det enda kravet jag har är att det ska vara klart innan sommaren.
måste lägga på ett kol känner jag, men nu har jag distansprov som jag kan göra, så det ska nog gå lite lättare.

imorgon åker jag hem till nybro vid 13.12 och sällskap utav Linnea, så det slipper bli tråkigt.
vi ska kolla in lilla sjöjungfrun på hennes dvd, så resan kommer nog gå ganska fort.
är hemma i nybro vid 17.00 tiden, då ska jag hem till min lägenhet och min älskling.
och jag ska få sova med honom hela helgen & jag älskar att få somna in i hans famn.
it's make me feel good.
vi ska även bowla på lördag med mattias familj, det kommer nog vara en upplevelse i sig.
för jag är så himla bra på att bowla, fy tusan alltså! (:

nehe om man skulle ta och byta om till mattias tröja och sedan hoppa i säng.
läsa lite i körkortsboken (eller den spännande berättelsen i hemmets journal som jag började läsa igår).
känner att min huvudvärk börjar ta över och skrivandet blir mer oseriöst.
så ska ta mig en tablett mot mitt huvud (migränanfall, my ass heller) och sen hoppa i kojs.

åhh nu känner det som om jag svävar eller något.
det är läskigt och jag hatar när mitt huvud är såhär.

godnatt & sov så gott.


You kiss me, I'm falling
It's your name I'm calling
You touch me, I want you
Feels like I've always known you


nj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0