BLÅS-instrument

ruggigt, stormen PER har nu varit här eller snarare är här.
det blåser starka vindar utanför och om det fortsätter såhär ännu en natt kommer snart granen ligga på marken, den är redan sne och förmodligen knäcks den om de hårda vindarna fortsätter.

och min helg har varit så vilken annan helg som helst, nästan.
natten till lördag fick jag nästintill agera sjuksköterska, då mattias hade sju hög feber
och hade frossa, så den natten blev det inte alls mycket sömn.
Då jag stora delar fick ligga och förklara för mattias att det var lungt, att han bara drömde.
Måste medge att det var ganska läskigt då han började yra och greja, men jag frågade honom om han brukade vara sån när han har feber och svaret blev "ja", så det var inte så mycket att oroa sig för.
Lördagen var han lite bättre och jag for ner till apoteket för att inhandla diverse saker..
kvällen avslutades med kycklingbaguette och Saw 3.

Dagen i ära har inte hänt så mycket...
mattias badade framåt ett, halv två tiden och då fick vi även i kissen så där i badet satt mattias och kissen.. dock ingen hit för kissen, men hon kommer nog bli van hon också.

ikväll blir det en lugn kväll och förhoppningsvis en lyckad natt.
imorgon är det dags för skola igen och jag hoppar av lycka.
skolan är något jag helst av allt skulle vilja sluta med.
men icke sa nicke, jag ska klara av det.
det är ju trots bara 1½ år kvar & med tanke på hur fort tiden går så är vi väl där snart.

om jag skulle försöka göra något vettigare kanske?
som att sätta mig i soffan och titta på den otroligt roliga kanalen discovery(?!) med mattias.
(de bygger bilar/motorcyklar tror jag)

om det inte blir bra snart, då gräver jag ner mig någonstans.
eller gör jag som hon & flyttar härifrån.

...he's the one


Kommentarer
Postat av: cärlin

det programmet fick jag med stå ut med igår, med anton så du är inte ensam ;D

2007-01-15 @ 08:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0