Apelsinkrokant

buhu, precis vaknat från ett par timmars sömn.
verkligen inte bra! Nu kommer jag aldrig komma i sängs ikväll.
jag som ska upp så tidigt imorgon för att bege mig in till kalmar..
och vara hårmodell.

inatt kommer jag ha ännu mer sömnproblem, jag ska sova själv.
för första gången på evigheter (26/12).
en tung & kall natt, det känner jag verkligen på mig.
buuhu igen.

jag är tokigt sugen på apelsinkrokant & hade jag haft körkort och bil hade jag med en gång kört ner till willys och handlat det.
men nu när man fortfarande måste cykla, så funderar jag på att strunta i att.
det är trots allt kallt & ruskigt ute..
men en apelsinkrokant skulle inte sitta fel fakiskt!


adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0