Åh heliga moder

haha, vilken härlig kväll..
- the sims har spelats under flera timmar nu.
Ja annie, jag kanske är ute, men någon hobby måste man ju hitta! ;)

läste igenom Annies blogg och oj vad jag saknar gamla tiden, festerna, rassle & massa mer..
tyvärr har jag inga bilder att ge er, eftersom jag har bytt dator & smart som jag är så har jag inte sparat alla bilder eller musik. Vilket verkligen känns kul då alla bilder fanns på datorn.
dock har jag den gamla datorn kvar så om jag någon gång har orken kanske jag kan koppla in den igen och sen spara bilderna, äsch vi får se.

har även spelat Road Quiz idag för att få lite mer fart på mitt inlärande av körkortet.
men ack så fel jag hade, segare "spel" får man hitta, jobbigt att hitta alla jävla frågor,
dock tog jag ju den "vägen" där det var som mest frågor.
men jag  kommer nog spela det fler gånger eftersom jag verkligen vill ha körkortet innan dopet (så jag kan köööra dit SJÄLV!)

nehe, nu ska jag inte uppehålla er såhär i mörkret.
ska dra mig mot soffan där mattias håller på att bygga ut vårat hus så vi kan ha fest ikväll, så jag får en ny vän så jag kan bli befodrad till stjärntränare och tjäna ännu mer pengar..
(oh shit annie du hade rätt, jag är beroende:)

En bild kan ni få njuta av. Tagen Midsommar 2006 (om jag inte minns helt fel!)

Vi är bäst helt enkelt.

...with some love

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! du är på gång att bli nörd! jag kan skicka alla bilderna till dig någon dag! (;

2007-01-04 @ 11:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0