24 Januari 2007

dagen började tidigt, egentligen alldels för tidigt.
06.30 så ringde klockan och 06.35 orkade jag mig upp.
på med mjukisbyxor och sen packa klart det sista.
klockan 06.55 pussar jag på älsklingen och tar soperna med ut för att invänta linnea.
07,24 kommer tåget, jag och linnea är duktiga och sitter där.
kollar in ett par avsnitt av vänner, vilket var mysigt.
hon är bra, den där Linnea!
är framme i motala vid 10.30 ungefär..

somnade vid 15.00 och sovit till 18.00, jag hade faktiskt tänkt att gå ner och göra lite på datorn på trafikskolan, men somsagt så somnade jag och då får det bli imorgon, så mamma slipper tjata.
dessutom sa hon "om du vill att vi ska shoppa får du faktiskt göra lite teori"
så vad gör man inte? :)
imorgon ska jag köra drygt 3 gånger och på fredag ska jag köra 1 gång.
idag tog min bror körkort, vilket var kul, äntligen 24 år och äntligen är det tagit.
Nu har man någon att utnyttja. :)

och strax ska vi bege oss (jag&danne) och hämta niklas, så ska få åka med honom för allra första gången. och han ska köra för första gången utan trafiklärare. :)

är hos mamma till fredag och jag vet att jag kommer sakna mattias otroligt mycket.
även om vi i stort sett träffas varje dag, men det känns så bra, allt känns så bra. :)
därför vill jag träffa honom hela tiden, varje minut, varje timme.

annie frågade mig häromdagen om jag inte tycker att de tär jobbigt att aldrig vara ensam.
tänkte på denna fråga senare under dagen och jag kom fram till att NEJ jag vill inte vara ensam, aldrig.
häromkvällen började jag ju som sagt gråta, utan minsta anledning, men jag vet att jag är rädd att bli ensam, rädd att blir lämnad kvar, alldels ensam.

men nu ska jag avrunda detta väldigt intressanta inlägg.
ha en fortsatt trevlig kväll. (:

Pussi.

Jag har aldrig kännt såhär i hela mitt liv, du är det bästa.
jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0