2007

uffs, 2007, nytt år, nya möjligheter, är det inte så?
orkar egentligen inte skriva något långt blogginlägg om vad som skedde igår.
har haft roligare, var salongsberusad hela kvällen vilket kändes bra, fick istället ta hand om min kära pojkvän, som druckit på tok för mycket.
men jag, ja jag kommer ihåg varje detalj, varje ord, varje nyp & varje blick.
jag undrar faktiskt ibland om... 

Detta år kommer bli ett bra år, det känner jag på mig.
1. Få bebis (bli storasyster;)
2. Fylla Arton
3. KÖRKORT!!

Dessutom har jag bestämt saker som kommer att ske:
1. Hälsa på oftare i fröseke
2. Hälsa på oftar i växjö

ska även försöka få tag i en annan lägenhet & jag vill egentligen flytta till en tvåa..
men vi får se hur allt uratar sig, som sagt ett nytt år, nya möjligheter.

denna vecka händer inte så mycket, startade denna dag med mat,sömn & tv-tittande, hann även med en dusch.
resterande delen av veckan är inte bestämd, imorgon blir det en fika med Stina & Josefine..
På Torsdag så firar jag & Mattias 3 månader, bästa månaderna i mitt liv & förhoppningsvis blir det fler :D
annars ser veckan lugn och stillsam ut & snart börjar skolan igen.. och vet ni? SNART FYLLER JAG ARTON!! Linnea,Stina, jag & Cärlin 18 år i februari.. då är det fecke, sexparty och grejer.

nu ska jag gå och pussa lite på min älskling, trots att han fick en örfil av mig igår (A)...
moha, men idag är det löst, jajamen! (:

God fortsättning på det nya året, för det ska jag ha!

...PusS


Kommentarer
Postat av: cärlin

Jenny! 18 år! det blir fest, utgång, körkort och hela den biten :)

2007-01-02 @ 16:57:13
URL: http://soulmeetsbody89.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0