18 Januari 2007


igår fick jag ett av mina nervsammanbrott.
jag vet inte varför, det bara kom & det var väl väntat.
så efter ett par  minuters hysteri och tankar så fick jag ett sms av mattias.
även om det inte stod något viktigt så blev jag ändå så otroligt glad.
han fyller hela mig med kärlek, trots att han inte är här.
försökte iallafall sova men tankar for runt och jag var nära att ännu en gång brista.
men jag höll mig, kramade om william och blundade.

vakndae upp idag och gjorde mig iordning, men fick ännu en gång kramp i magen, jag fattar inte vad det kan vara, så jag la mig ner igen och sov lite för att senare komma till skolan och ha psykologi.
enligt mig kunde jag lika gärna stannat hemma idag också, men skolan är en sak jag måste komma igång med nu efter jullovet.

imorgon har jag ett matteprov och det kommer inte att gå.
hur mycket jag än pluggar och läser och försöker fattar jag ingenting;
f(x) = 4x-3 beräkna
a) f(0)
mm, jag gillar det verkligen.
prover kommer alltså omfatta att IG.

slutar tidigt imorgon och då ska jag hem och städa och fixa lite.
senare på kvällen vet jag inte vad som händer, jag är trots allt sugen på fest.
annars blir det till att mysa lite med honey..
lördag blir det rebecca & pontus i växjö och sen är helgen slut.

..i've been in love before, but nothing was like this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0