snöstorm

brr idag har jag varit ute i snöstormen och gått.
det var en aningens kallt och en aningens halt märkte både jag och nina i algatebacken.
vi drog dit båda två och det var faktiskt hyffsat kul. (:
Fick dock skjuts hem så jag slapp gå, även om jag egentligen hade behövt handla lite småsaker.
men det får helt enkelt vänta tills imorgon.

skoldagen har varit allmänt seg och på engelskan såg vi världens tråkigaste film, där man inte fattade ett ljud av vad som sades.
Har även omprov i engelskan imorgon och jag vet inte om det kommer gå så bra det heller.
är inge vidare på de där med classica gubbar.
slutade vid 15,40 idag och sista lektionen bestod av "ooa hela natten, ooa hela dan".
dessutom är jag inte direkt någon höjdare på gitarr, men det gick duga.

inväntar älskling, hoppas att han snart kommer hem så jag kan få i mig lite maat.
såhär länge brukar han ju inte vara borta, men det är väl mycket som ska göras idag antar jag.
men jag vill att han ska komma hem NU, för jag är jätte mega hungrig.

ska nog strax ta ut soperna och senare blir det plugg till mäsken som vi har prov på imorgon, jippie.
det kommer nog också gå bra.

ah, nu kom mattias hem, dags att kila.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snö i Sverige?

Rädda klimatet!

2007-02-07 @ 17:19:14
URL: http://saveourplanet.blogg.se
Postat av: Nina

min rygg värker som fan ska jag säga dig! :P haha

2007-02-07 @ 18:47:47
Postat av: Anonym

ääöp

2007-02-08 @ 13:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0