Nu du kärring

Och sportlovet har bara susat förbi.
Faktiskt inte hunnit med allt jag tänkt göra, tex;
- Fixa iordning balkongen
- Plugga
- Möblera om

Fast mitt sportlov har varit helt underbart ändå.
Mycket mys & prat och dessutom födelsedag.
Jo som ni säkert vet så har jag fyllt 18 och detta ska firas på fredag.
Då ska jag ut i växjö med Rebecca o co, det kommer bli störtkul.
Och jag ska beställa en dyr snygg drink bara för att. (:

Även lördagen kommer att bestå av fest, då jag & linnea ska på Sandra, där Björn Rosenström spelar.
Där ska vi skrika oss hesa och dansa ännu mer. Fy vad kul denna helg kommer bli! (:
Jag ÄLSKAR att vara 18 år, inte behöva tänka på något speciellt om man kommer in eller inte.

Idag var det en relativt seg dag, började med omvårdnat där jag inte gjorde allt för mycket.
Efter det var det lunch och sen en seg lektion om Idrotten, suck.
Men efter vi slutat åkte jag & nina med Mimmi ner till stan där jag handlade diverse saker.
& när jag kom hem så gjorde jag toast, med min nya toaster & det var gott!
Har även hunnit med att städa lite, eller iallafall plocka iordning så man nu kan gå på golvet.

väntar in min älskling & hoppas att han kommer hem snart.
han lär vara jättetrött, så tror inte vi handlar idag, har ju trots allt handlat mat för dagen.
Kvällen kommer spenderas med honom & kanske ska jag ta mig ut på en promenad senare, om inte kylan skrämmer mig (som den lär göra)

nehe, nu ska jag ta tag i mitt msn-skrivande med Linnea.

Ha en fortsätt trevlig dag.

.jänny

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0