I hate this!

det ligger något under ytan, något som pyr.
jag vet att något snart händer och kommer krydda upp vardagen.
tyvärr inte på något positivt sätt.
jag känner mig mer och mer frustrerad på att inte få ut det som pyr.
men snart, alldels snart sprängs jag.
jag hatar när allt känns dåligt, tråkigt och jobbigt.
ingenting är kul då och jag bara tjurar på allt & alla.
vissa får ta mer av det än andra och jag glädjs åt deras ork att vilja stanna kvar.

idag har vi varit på middag hos mattias mormor, vilket var trevligt och gott.
dock kände jag att jag inte var på humör och dessutom var jag trött.
men ibland måste man få vara det, men ändå hålla leéndet upp.
men det är inte så svårt när man sitter i en grupp med härliga människor.

senare ikväll ska jag och mattias kolla in melodifestivalen samt hämta upp tvätt i omgångar.
började tvätta en timme tidigare än berkänat så det lär ju bli klart fortare.
fast det var ganska mycket tvätt och mattias jacka ska tvättas också och den tar tid.

nehe, ska man börja plocka fram godiset jag fick från mamma som jag beställt (marianne,after eight & toblerone) och chipsen innan melodifestivalen börjar.
dessutom sätta sig näranära och be om ursäkt för mitt jäkla humör.

äsch vi får se.

...jänny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0