Senare 4 December

Om en liten stund är det desperate housewife som jag ska mysa lite framför.
Ska äta lite kex & ost & dricka en kopp te, tända ljus och bara njuta av detta underbara tv-program.
Antar att det snart är uppehåll i det, förra veckan var det nämligen säsongsavslutning för Grey's, det är säkert sista DH idag, suck! Vad ska man då göra på tisdag samt onsdag kvällar? aja, man kanske ska skaffa sig ett liv? :)

Jag har inte gjort det jag sagt att jag skulle göra, endast läst lite ur den urdåliga boken, jag fattar ingenting och då är det verkligen dötrist att läsa, men det måste göras.
Men jag har iallafall hunnit med två faser, samt lite städning.
Jag har kommit på att det är ganska kul att städa och ordna så det blir mysigt.
Förut när vi bodde i den förra lägenheten var det så tråkigt, för det blev stökigt med en gång.
Men nu känns det så roligt och skönt, det är ju bra! :)

Vi åkte och handlade lite förut, så nu behöver vi inte handla på ett bra tag iallafall, bra!
Tjäna in lite pengar på att handla mycket vid få tillfällen, jag tror att detta med ekonomin kommer gå bra.
Förut var jag väldigt osäker på om vi verkligen skulle klara oss, men det verkar gå bra.
Lite jobbigt bara att det blev just såhär vid Jul, när julklappar ska handlas. Då blir det lite illa om pengar.
Men jag menar om vi klarar denna månaden, borde vi klara de andra månaden bättre, eller hur?

Jag är trött, trots att jag sov någon timme förut, men blir nog en tidig kväll.
Duscha efter DH sen lägga mig tror jag, skönt!

Nehe, nu ska jag fixa fram mina kex och osten, så jag kan bänka mig framför tv:n! (:

Puss & Kram / J. Viklund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0