9 December

jag är hungrig, men känner ingen lust för att äta.
jag är helt slut, skulle kunna sova bort hela dagen.
jag har ont i huvudet & hela kroppen.
jag är helt slö, orkar ingenting.

Idag är en sån dag då man bara ska ligga i sängen och sova.
Kroppen värkar, huvudet värker, mår inte bra alls.
Är sugen på kyckling, men det är jobbigt att tillaga.
Är sugen på massa annat, men varför skulle jag?

Det positiva med idag är att jag troligtvis hittat en balklänning som jag vill ha.
Så nu blir det att sätta igång på riktigt antar jag, eller?

Ska ringa Stina här om dagarna och planerar baldagen, så hur mycket hon ska ha, hur vi ska lägga upp det m.m, bättre att vara ute i god tid än att sitta sista veckan och allt är bara jobbigt.
Ska fixa mina naglar också, men det blir nog inte förens om ett par månader eller så.

Ska krypa ner hos min älskling nu (som ligger i sängen och spelar på mobilen)

Hejdå!

p.s ska man bli fin får man lida pin d.s

p.s2 jag mår verkligen illa, kvääuk, spy. d.s

Kommentarer
Postat av: fisken nr 2

Innan när jag ville gå på balen så tänkte jag designa en egen klänning på något ställe i emmaboda. vi känner hon som jobbar där, så jag hade fått lite rabatt. men jag vet inte om jag tycker balen verkar va en sån hit ändå :S jag vet faktiskt inte. men en skön rolig resa lockar mer tycker jag. har ju inte ens kontakt med många människor på skolan, typ du & annie bara ;D

2007-12-09 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0