30 December

Jag hoppas innerligt att Mattias blir frisk tills imorgon, eller iallafall bättre.
Idag har han haft lite feber då och då, men nu är det halsen som spökar för honom.
Om han inte mår bättre imorgon funderar han på att åka ner till Orrefors, för han orkar inte vara här när det är fest. Men då känner jag att jag inte vill ha fest längre? Man måste ju förstå att jag vill vara med honom på nyår eller?
äsch jag vet inte! Jag vill ju festa, jag har ju sett ifram emot det så länge, vi får se hur jag/vi gör.
Förhoppningsvis slutar det bra & det tror jag att det gör också, håller tummarna!

Idag har jag tvättat en runda, ganska tråkigt och ganska mycket, men skönt nu när det är gjort.
Ska försöka städa lite om en stund, det behövs ingen riktigt storstädning eftersom jag städade igår.
Men lite behövs det ju alltid, så det ska jag försöka hinna med idag.

Nu ska jag gå och lägga mig och mattias och prata lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0