29 December

Ska strax bege mig ut för att invänta Linnea, vi ska åka och handla lite saker inför nyår!
Jag ska stå för efterrätten och jag vet exakt vad det ska bli, jag hoppas bara att det blir bra!
Till efterätten är det en sak som fattas, annars har jag allt hemma, så det blir inte så dyrt.
Ska även försöka hitta några snygga skålar man kan äta ur, för det har jag inga.
Jag längtar något oerhört till nyår nu, men jag är lite nervös för vissa saker, men jag tror det kommer lösa sig på ett eller annat sätt! Detta nyår kommer bli så mycket bättre än förra! :)

Mattias är fortfarande sjuk och jag hoppas att han blir bättre snart. Men febern har iallafall gått ner, verkligens skönt för honom. Men det verkar som den börjar smyga sig på igen. Han har verkligen knaprat piller, det kan man inte anklaga honom för, haha! :)

Har bestämt mig för vilken klänning jag ska ha.. den röda.. eller nej den svarta.. eller.. vafan, nu är jag på ruta ett igen, jag har ingen aning! Jag antar att jag får typ lotta? suck! Hur svårt kan det vara?
Testade min klädsel idag och mattias tyckte att den svarta var finare, men åh så tråkigt? eller?
Äsch jag får rådfråga Linnea (haha hon har inte heller bestämt sig om vilken  klänning hon ska ha).

Nehe, nu ska jag ner och kolla vilken tvättid jag har sen ut till Linnea!

Btw, varför få värsta finnen innan nyår?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0