27 December

Nyss hemkommen från en liten filmkväll hemma hos Danne & Jossan i deras nya lilla lya.
Vi har ätit lite tacos och kollat på någon film som fick mina tårar att välla upp i ögonen och den var helt klart spännande, men så värst vidare bra vet jag inte om det var, ganska rörig, men det funkade helt klart.
Dock kommer jag inte ihåg namnet på filmen, men Will Smith var iallafall med! ;)

Som sagt var jag i Kalmar idag med Linnea & Mirela, hittade nyårsklänning, vilket jag är supernöjd med. Köpte två likadana för jag kunde inte bestämma mig vilken färg jag skulle ha, de återstår att se.
Dessutom köpte jag en behå, lite smink och en lila kofta, faktiskt nöjd med mina inköp.
Imorgon väntas ännu en dag med lite shopping, ska till stan och först och främst hämta ut mina piller, sen handla strumpbyxor, ännu en behå, lösnaglar på lindex, senare bär det vidare mot frisören så jag kan ha någon frisyr till nyår, toppen! Ska senare köpa en hårfärg så att min utväxt blir ett minne blott! :)
Ska även försöka klämma in ett besök på Harlads mattor och kolla efter någon snygg matta som vi kan ha.
Resten av dagen går åt att försöka tänka igenom nyår lite, sen vet jag inte.
Ska försöka ta mig ut på en träningsrunda imorgon, känner att det behövs! Var ett tag sen man satte på sig gympaskorna och sprang en runda. Ska försöka hinna med det imorgon!

Jag känner mig verkligen peppad inför nyår! Känner att det kommer bli hur bra som helst, om alla bara uppför sig (och nu syftar jag inte på någon speciell, bara så ni vet). Måste försöka fåreda på vilka som kommer. Vill ju inte att oinbjudna gäster ska komma, brukar ju lätt bli så, iallafall på nyår!
Hoppas även att jag får min lilla champange flaska av min bror, inget riktigt nyår utan champange, trots att det är äckligt! (: Han kommer iallafall hit på nyårsafton, då ska han få se våran nya fina lägenhet!
Btw mattias har satt upp spegeln i hallen nu, det blev jätte bra. Nu är det bara andra hyllor och lite tavlor som behövs i lägenheten, samt mattor.

nehe, nu ska jag gå och lägga mig och pussa lite på min fina pojkvän som klagar över att han är dödsjuk och att han har den såkallade "dödsfebern" haha lilla gullet! :)

Kommentarer
Postat av: cärlin the one ;D

jag tror jag vet vilken film du såg :D är det den med will smith och hans son? :P så fin den filmen är isåfall.

2007-12-28 @ 10:34:08
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0