25 December

Så är julen slut, nästan!
Gårdagen spenderades i nybro hos Mattias mormor. Där befann sig, Rigmor(mormor), Jessica, Jag, Mattias, Stefan, Elina & Jesper. Marianne var sjuk så hon stannade hemma istället för att smitta ner oss och Esa jobbade.
Tråkigt att de inte kunde vara med, men vi hade trevligt ändå.
God Mat och julklappar ;) sånt gillar vi. Jag & Mattias fick ganska så många julklappar gemensamt som han dock öppnade så jag hann inte se vem de var ifrån, men tack så mycket! ;)
Fick bland annat en ny dammsugare, en spegel!!, presentkort, bok, strumpor m.m
Av Mattias fick jag en boklampa (som man sätter på boken så man kan läsa utan att störa någon som ska sova;), faktistk jätte häftig nu när jag lekt med den ett tag ;) Sen fick jag ett fotspa, så skönt! Jag blev superglad, tack älskling! :) Av mig fick han en kalender med bilder på han själv och oss och så fick han en väckarklocka där siffrorna lyser i taket, fiffigt! :)
Julen har varit helmysig och jag ser fram emot fler jular med min älskling! :)

Idag då, ja jag känner mig grymt splittrad, jag vet typ inte vart jag ska ta vägen.
Stora frågan är:
- Utgång eller inte?
Som Caroline sa: man väger det posetiva med det negativa hela tiden!
Jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra, jag känner mig inte sugen, fast ändå gör jag det.
jag hatar sånna känslor när man inte vet vad man vill göra.
Väljer jag att sitta hemma kommer jag ångra mig senare ikväll, säkerligen.
Går jag ut, kommer jag ångra mig imorgon för att jag lagt pengar på det.
Jag vet inte helt enkelt, men tror det blir en hemmakväll och sen shopping för alla pengarna istället!!

Nu ska jag gå och grina lite hos mattias istället. BUHU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0