20 December!

jag sitter och lyssnar på helt underbar musik, riktig festmusik (ja jag har faktiskt sån musik:). Är riktigt festsugen nu, någon som på? trots att jag inte har några pengar till det vill jag festa & dansa.
Hört att det är halva priset på palace imorgon, nu är jag verkligen på G!
Eftersom Mattias och co ska ut på ecplise kan jag lika dra in till kalmar än och sitta här och glo.
Någon som är på eller?? Ahhhhw!!

Har städat idag, jag är så duktigt. Varför kan det inte vara som när man var liten? att man få en liten peng när man stätat bra? Buhu :( Det skulle verkligen behövs såhär vi jul, man är verkligen pank, pank, pank! Jag blir ledsen.

Nehe, nu ska jag lyssna vidare och shake ass imorgon, eller något! :D

P.s, efter praktiken som vi har V6-12 så är det 10 veckor kvar till STUDENTEN! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0