15 December, JULBORD!

Egentligen borde jag känna mig jättestressad inför kvällen, men faktum är att jag inte känner mig ett dugg stressad. Kanske för att jag vet att jag alltid brukar hinna. Har iallafall fått hit bordet nu och dammsugit lite, men ska bli en omgång till och sen tvätta golven lite fort. Sen blir det lite ihopplockning och sådär.
Ska dessutom tvätta om 9 minuter, men mattias är och köper sköljmedel, så kan inte börja förens han kommer.

Igår var det som sagt rugby och vi fick bara spela två matcher eftersom både BF och HVG hade dragit sig ur, men vi kom iallafall vidare ur gruppen utan att ens behöva göra något.
När vi spelade placeringsmatchen mot SP så förlorade vi i suddan, så jäkla surt, för det var ett skit mål rent ut sagt.
Nästa match mot NV, var vi verkligen urdåliga, inget tempo, ingen som brydde sig, tråkigt.
Så där blev vi utslagna, men kom iallafall till Semi, moha! :)
Både NV-flickor & NV-pojkar vann rugbyn samt Teknik intåget (suck!).
Synd att detta är sista året bara! :(

Senare på kvällen så bakade jag & Linnea & Mirre lite pepparkakor och annat julgott.
haha det var rätt kul för våra fantasier blev ganska fjantiga efter en stund!

Nehe, nu kommer älsklingen hem med sköljmedel, dags att tvätta.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0