12 December

Förut idag ångrade jag mig att jag inte gick upp när jag vaknade första gången.
Hade hunnit med så mycket mer då, har inte hunnit alls mycket idag. Fan!
Har iallafall gjort klart samhällen & snart klar med sjukvården också, skönt!
Hade som sagt körlektion idag, gick inte alls så bra faktiskt.
Jag var inte koncentrad överhuvudtaget, lustigt, men det blev lite bättre när jag kört ett tag!
Efter körlektionen gick jag till skolan för att göra iordning plakaten till rugbyn, så nu är det strax färdigt, ska skriva det sista imorgon, så är det klart.
Imorgon är det långdag i skolan, men det kommer nog gå fort, först har vi en lektion sen är det lucia, efter det har vi träning med rugbyn och sen är det inte så lång tid på dagen kvar, så det kommer nog gå fort!

Ska iallafall snart mumsa i min mattias korvstroganoff, vi åt aldrig det igår, så det blir idag istället.
Efter det ska vi gå till John, där pojkarna ska lyfta vikter och sådär, haha! :)
Ska försöka komma hem i vettig tid så man hinner göra lite andra saker också.

Nehe, maten är väl strax klar, ska gå och duka! :)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0