12 December

Gud det är så skönt att vara ledig såhär mitt i veckan! ;) Känns som om det behövs!
Jag tog mig en extra lång sovmorgon idag, trots att jag var ganska så pigg vid tjugo i nio när Mattias gick.
Men tänkte att jag inte skulle gå upp, utan skulle banne mig sova en stund eftersom jag är ledig!
Sagt och gjort, sov litegrann, vaknade titt som tätt, men gick inte upp förens elva tiden!
Planerna för dagen är, diska, tömma kattlådan, plugga, körskola, skolan (för att hjälpa Linnea), träna, plugga.
Så har jag planerat upp dagen iallafall, vi får se hur det blir! (:

Jag har egentligen inte så mycket mer på hjärtat!
Kanske skriver mer senare ikväll.

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0