10 December

jag är verkligen superdupermegatrött. Ah vad kan detta bero på? buhu, jag vill vara pigg!
dagen har iallfall flygit förbi, hasade mig upp i sängen i morse för att ha lite engelska, svenska, religon & samhäll.
Dagen gick hyffsat fort och egentligen borde jag pluggat idag, men min ork har försvunnit helt.
Har prov imorgon i sjukvård, borde egentligen plugga, men hör och häpna det är inte roligt.
Jag vet inte längre om jag vill vara på sjukhuset, skulle valt funktionshinder istället, aja nu går inte att byta så jag får stå ut. Det är inget att göra åt saken!

Det är inte så mycket bra på tv idag så borde sätta mig vid köksbordet och få lite nytta gjort, lite sjukvård, lite svenska, lite engelska, lite samhäll, ja jag hoppar av glädje.

Jag längtar till Fredag & Lördag & Söndag = Helg.
Fredag: Rugby (synd att vi hamnade i den gruppen vi hamnade i), på kvällen bakning med tjejerna.
Lördag: Julbord samt inflyttningsfest här hemma, nice! :)
Söndag: Sova, sova, sova sova sova!!

Nehe, plugg var det. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0