1 December :) :)

1 december, mysigt! Nu är adventsstakarna, julgardinerna och allt annat juligt uppsatt, känns verkligen urmysigt.
Dock hade jag velat ha någon stjärna i fönstret, sån som vi hade när jag var liten, men vi får se kanske inhandlar en sådan någondag! :)
1 december är vi nu inne i, tiden går så fruktansvärt fort, jag vet inte ens vart November tog vägen, bortblåst?
23 dagar kvar till julafton, åh jag älskar julafton, det är så himla mysigt! Ser verkligen ifram emot årets jul, få fira den ihop med min älskling, kan det bli bättre? :)

Igår var jag hos Linnea och tittade på Idol (ÄNTLIGEN ÅKTE ANDREAS UT!!!). Vi dippade gurka och tacochips oc hade det nice. Senare på kvällen åkte vi ut i skogen till Jenny för att hämta henne och lite folk och köra in de till Nybro. Jenny var lagom smålullig och det var ganska kul! ;) hon är söt! :)
Efter det gick vi upp hit, där mattias hade lite "små fest" med ett par kompisar.
Dock blev vi rätt sömninga efter en stund så jag följde inte med Linnea hem igen, utan stannade kvar hemma. Kom i säng runt 1 tiden, men då kunde ju självklart inte mattias sova "för allt snurrade" som han så sött sa! :)
Därför blev det lite prat och tillslut somnade han, vilket inte var bra för min del, då jag höll på att strypa honom eftersom han snarkade helt obeskrivligt, haha! :)
Idag gick vi upp ganska sent och så har jag hållt på att tvätta, sen fick vi besök utav Mattias föräldrar + lillasyster så vi satt och fikade lite. Dessutom fick vi upp taklampan, som mattias trodde inte gick att få upp.. För Esa tog det typ 5 minuter så var lampan uppe, haha! :)

Nu har vi precis smällt i oss lite mat, senare blir det lite film och mys med massor utav ljus! :)
Blir nog en tidig kväll är rätt så trött, måste hinna med en dusch också. Puh nu blev det jobbigt! :)

Förresten, har verkligen kommit igång med körkortet nu, gjort ett par tester på datorn och så har jag besällt uppskrivningstid, tihi. Nu ska Jenny få körkort, om jag vågar?! :) haha

Ska hoppa in i dushen nu, sen tända ljus och mysa med min absoluta favorit.
Det finns ingen som han! Han är verkligen obeskrivlig den där Mattias!
Snart är det 1 år och 2 månader, wiie! :) det ni!

Kommentarer
Postat av: emma

ja, mysigt med december! :)

2007-12-01 @ 18:15:01
URL: http://emmalindau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0