Så är det faktiskt.

Denna dagen kan man ju inte direkt klaga på, ska egentligen gå till 15,50.
Men vi slutade runt 11,00 tiden, vilket är en bra tid. Så kommer det bli i fortsättningen också på tisdagar. Dessutom helt lediga på fredagar, hur skönt är inte det? :)
Efter skolan åkte jag, Linnea, Helen & Jenny in till kalmar för att käka kinamat och ha det trevligt, vi sa farväl eftersom jag och Linnea skulle fortsätta mot Ikea medans de andra två skulle shoppa på stan.
Ikea är verkligen en braaa affär, man hittar så mycket och jag blir bara ännu mer sugen på att flytta till en tvåa nu :)
Linnea hittade sängen hon skulle ha och jag köpte mig en tillbringare och en ny tvättkorg, mycket nöjd med mina inköp :)

Lånade en bok idag på bibblan, har redan börjat läsa och jag har redan fastnat.
Den handlar om Tina Nordlund och hennes kamp genom anorexian.
Genom helvetet heter den och den tycker jag absolut att ni ska läsa. :)

Funderar på vad vi ska äta idag? Inte för att jag är ett dugg hungrig, men det lär ju min lilla älskling vara, om jag inte misstar mig :) Men det får bli ett senare problem.

Det känns skönt att äntligen få lyssna på den musik JAG vill och bara slappna av, ahh det har jag verkligen saknat med datorn att kunna göra vad man vill och lyssna på vad man vill (: hehe.

Nu ska jag strunta i detta för en stund och typ, ehh leta bra musik? :)
Ha det underbart, kram på er!

I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, Myself and I
We've got some straightenin' out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But Ive got to get a move on with my life
Its time to be a big girl now
And big girls don't cry


p.s Jag struntar i vad du tycker, jag skiter i din åsikter. Jag gör som jag vill, det är inte ditt problem!! :@ d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0