Godnatt.

Snart ska jag krypa ner i min säng och läsa en av alla böcker jag har lånat :)
Jag känner mig frusen och allmänt trött, brr, hösten är verkligen påväg.
Hösten är iofs ganska mysig, men jag gillar inte när det blir allt för kallt.

Fredag kommer vi nu vara lediga på, vilket känns toppen. 4 dagar i skolan tackar man ju inte nej till direkt.
Dagens skoldag har varit urjobbig, bara haft tråkiga lektioner enda fram till 15,50. började med Samhäll (som förvisso är ganska intressant samt religon) och avslutade dagen med Eng B (som jag bara ska gå en termin. SKÖNT!)
Imorgon är Mattias också ledig så vi kan ju hoppas på att vi kan hitta på något trevligt, vore skoj! :)
det blir kanske utgång imorgon också, beror på hur pepp jag & Cärlin är, just nu känner jag mig inte jätte peppad, men det kan bero på att jag är trött och frusen. men vi får se. I vilket fall som helst ska vi ses någon dag i helgen och mysa, titta på film och sådär. Najs!

Idag fick vi reda på att vår kravlista till ettorna var anmäld till rektorn och tydligen cirkulereat runt i olika klassrum som exempel på "såhär får man inte göra", flera föräldrar från OP1 hade ringt rektorn och klagat. Men jag menar, våran lista var lindrig om man jämför med andra program. Inte för att rektorn kan göra så mycket åt det.
Men nu ligger ju inte ettorna så högt upp på våran listan! :) haha.

Nehe, om man skulle pussa lite på Mattias (på tisdag är det 11 månader!!:) och sen krypa ner i sängen och läsa ett par rader, det låter bra! Tycker ni inte det? :)

Puss & kram Jenny

Du är luften jag andas älskling, allt med dig är så underbart. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0