Fredag den 31 Augusti!

Woow jag är uppe, trots att jag är ledig idag. Men det kan bero på min kära pojkvän som också är ledig idag, han vaknade vid kvart i åtta och kunde förmodligen inte vara tyst och försöka somna om, utan istället börja sjunga och sådär så jag vaknar :) men vad gör det? Nu får jag bara ännu mer tid till att tvätta, som jag snart ska gå ner och göra. :)

Dagen kommer inte bestå utav så mycket, ska somsagt städa och göra uppgiften i samhäll & sedan traska ner till Almen för att lämna in min lönerapport. Ikväll blir det förmodligen utgång med Cärlin, inte för att jag är så sugen just nu. Men det kommer och vi ska ha kul! :) Det känner jag på mig!

Kikade in på Nbabs sida förut, 13 bostäder har de, en del tvåor. Ingen jag föll för direkt i ett rimligt pris. Men vi får se vad som sker, om vi kanske ska anmäla på någon och sen får vi se vad som händer, men kan ju faktiskt tacka nej, eller hur? :)

nehe, ska klä på mig lite kläder och sedan bege mig ner till tvättstugan för att ta tag i tvättandet. Suck.

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: cärlin

jenny fiskjävel, du är aldrig sugen ju! :D nu jävlar ska vi shaka ass!!!!!!

2007-08-31 @ 10:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0