you're always on my mind

och så är sista dagen på påsklovet över.
Imorgon börjar skolan efter en veckas lov och då börjar slutspurten!
Jag ska plugga, plugga & plugga.

Veckan har varit helt underbar, varit i orrefors i stort sett hela lovet (dock inte ons-tors).
Grillat, myst, spelat massa spel & haft allmänt trevligt.
Haft ett helt underbart lov med mattias.
Och vi har varit i solen varje dag och spelat kubb (som jag vann i), Plocke pinn (som jag vann i), Fia med Knuff (som jag vann i) och på kvällen har vi spelat monopol (som jag vann i STORT!)

trots att mina ögon tårades här i veckan, bägaren blev för full och rann över, men som alltid fanns mattias där och höll om mig och viskade fina ord i mitt öra. Du är det bästa jag har!

Idag kom vi hem runt tre tiden, satte på oss lite tunnare kläder och gick ner till kvantum för att handla.
En grill inhandlades och står nu snyggt på balkongen (och ja vi ska inte grilla med den på balkongen)
Har alltså städat upp på balkongen och bärt alla onödiga saker upp till förrådet och slängt skärpet.
Så nu är det blommor som ska köpas och lite andra mys saker!

Näst nästa helg ska jag till Ullared med Mamma och det ska bli kul.
Härligt att inhandla billiga saker och kul att komma iväg lite med mamma.
Var ett tag sen vi sågs och det ska bli bra!
Fast jag kommer sova utan mattias för första gången på några månader.
Men det ska nog kunna gå ;)

Imorgon ska jag spendera först i skolan ett par timmar (Linnea ska hämta mig eftersom hon har tagit körkort, GRATTIS GUMMAN :) sen ska vi åka till kalmar för att förhoppningsvis inhandla ett par skor till mig. :)
Och sedan bär det av till hälleberga för att lägga lite blommor och tankar på Johans grav.
Jag vet inte hur jag kommer reagera, det får vi se då.

Nehe, nu börjar strax Wallanderfilmen.. (helen, wallender är ju faktiskt ganska bra ;)

Ha en trevlig dag och njuut av soolen!

Älskling, utan dig är jag ingenting, du betyder allt för mig & du är det bästa jag har!

Kommentarer
Postat av: Helen

redan jenny :)! haha .

2007-04-16 @ 17:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0