typhej

jaha, så sitter man framför datorn när man egentligen borde checka läget i matte&omvårdnadsboken.
men jag fastnade så jag får helt enkelt ge mig.

right, dagen har då innehållit orientering, vilket inte var någon höjdare direkt, men visst bättre än att sitta och ha massa jobbiga lektioner.

jaha, så skickade jag då ett sms efter många om & men inatt och nu vet jag hur det ligger till.
vi står på samma nivå, vi vet ingenting, vi får helt enkelt fortsätta tänka och se hur det slutar!!

jag har inte direkt så mycket på hjärtat.
hoppas att linnea snart mår bättre och att hon slutar skada sig hela tiden.
jag tänker på dig babe och du kommer bli bra igen.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0