strumprånare

hur man än vrider och vänder på allt så blir det bara fel.
hur ska man veta om du inte säger något?
jag vill att du ska dela det med mig,
hur du mår, hur du känner,
för jag vill vara en del av ditt liv.

jag antar att allt börjar bli normalt igen.
vardagen tränger sig allt närmare på & skolan blir allt jobbigare.
jag känner bara en sån stor lust att hoppa av hela skiten.
men jag ska ta mig igenom det, trots att skolan är pest så har jag ju annie,johanna&linnea där.
och det förgyller ju hela skoldagen, även om vi ibland bara sitter tysta eller pratar om vädret.
nu har jag även tröttnat på kortspel som alltid ska spelas på rast.
men vad finns det annars att göra?
sjuan börjar bli uttjatad och skitgubbe suger.
verkligen intressant, ni får veta om våra trevliga kortspel.

saknar linnea & imorgon ska hon spela mot finland. Heja heja!
när hon kommer hem ska de firas (även om de förlorar alla matcher), vi ska på bio & myselimysa.
umgås och bara njuta av varanns sällskap.

jag hatar efterlyst fast ändå tittar jag på det, jag är skum, skumdum.

och förlåt att jag inte är som de, förlåt att jag inte är som du vill att jag ska vara & förlåt för allt annat.

take care.. jenny


Kommentarer
Postat av: Jöhänna

jag tycker om dig jänny! :D

2006-09-07 @ 21:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0