på tok

hejhejhej.

hur jag än vänder mig om i denna cirkeln hittar jag ingen utväg.
ingen lite öppning som finns till där för mig, som tar mig från denna spiral.
jag kommer må dåligt hur det än blir, du kommer må dåligt hur det än blir,
allt kommer gå åt helvete hur det än blir.
så jag skiter i detta, struntar i allt.

jag är dum i huvet, jag försöker dölja känslor för mig själv.
stoppa undan de i små "fack" där ingen kan komma åt det.
bara jag själv när mörkret faller och kudden är min enda vän.
då plockar jag fram de igen och gråter ut.
gråter så tårarna sprutar, för jag orkar inte vara den del utav detta.
allt får mig att må dåligt, allt precis allt.

& du är en del av allt det onda och goda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0