ni står still..

dagen har jag spenderat med min katt & en lång tur med städning.
dock har jag inte blivit klar så dammsugningen & att tvätta golvet får ske imorgon.
annars har dagen varit lugn, jobbigt på kropp&själv med lite boxning & cykling och sånt så är helt slut nu.

tyvärr har det inte blivit något plugg idag, vilket verkligen behövs eftersom jag ligger på tok för mycket efter.
och då är det inte lite jag ligger efter i, om jag inte minns fel så är det nästan i varje ämne & det känns oerhört jobbigt, men jag ska klara mig igenom skolan för jag behöver en framtid och tänker inte sluta som industriarbetare.

morgondagen kommer innehålla skola,psykolog, städning&plugg. kanske dyker mattias och någon mer upp får väl se hur det blir. annars kommer det nog bli en förhållandsvis bra & lugn dag.

ska skaffa mig en svart låda och lägga allt negativt i, en sån som peter pratade om.
sånt som man inte vill tänka på, sånt som är jobbigt.
det ska man skriva på lappen och lägga bort känslan med lappen i lådan.
jag vet inte om det fungerar men jag hoppas och det är verkligen värt ett försök,
så jag kan må bättre, inte ha alla tankar hela tiden.
det hängde även en lapp vid tavlan på lektionen där det stod "så vet du om du tappat din balans."
sen var det lite påstående och om jag inte minns fel så stämde precis varenda en in på mig.
så jag fick mig en tankeställare och nu behövs det tid att återfå min balans.

annie du är värd guld & juveler, jag älskar dig!

tacksi för mig, duschen väntar!
med hjärtliga hälsningar / jenny viklund

.
Vi är bäst helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: annie

tack, men du är värd mer än guld & juveler älskling

2006-09-22 @ 19:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0